Введення накладної.

На вкладці ГОЛОВНА обираємо контрагента та договір по якому виписана накладна, обираємо МВО та місце зберігання. Переходимо на вкладку “Перелік об'єктів” і додаємо наш об’єкт обліку. Спочатку створюємо договір на придбання акттиву (ОЗ, ІНМА, запасу чи МШП), потім заповнюємо накладну.

 

 nakladna osnovni

 

В нашому прикладі проводки виглядають наступним чином:

 provodki nakladna osnovni

Введення накладної по запасам вигдядає наступни чином: 

nakladna zapasi

Натискаємо “зберегти ” та ” провести”, накладна зберігається.

На даному етапі Інвентарна картка виглядає таким чином.

inventarna pislya nakladnoi

 

Основні засоби, НА, ІНМА які пройшли операцію отримання  тепер  можна ввести в експлуатацію. Для цього переходимо в підрозділ "Введення в експлуатацію".

В цьому підрозділі на головній вкладці необхідно обрати об'єкт обліку та партію, яку необхідно ввести в експлуатацію, також визначити місце експлуатації та МВО.

На вкладці перелік об'єктів можна додати об'єкти, що підлягають введенню в експлуатацію самостійно або сформувати їх автоматично.