Що ви шукаєте?

Введення накладної.

Спочатку створюємо договір на придбання активу (ОЗ, ІНМА, запасу чи МШП) та обов'язково необхідно додати Об'єкт обліку (https://fit.com.ua/help/oblik/stvorennya-inventarnoyi-kartki), потім заповнюємо накладну.

 

На вкладці "Головна" обираємо контрагента та договір по якому виписана накладна, обираємо МВО та місце зберігання. Переходимо на вкладку “Перелік об'єктів” і додаємо наш об’єкт обліку. 

Приклад заповнення накладної.

 

 nakladnabezpdv

 

Якщо ваша установа є платником ПДВ, то можна при введенні накладної виділити суму ПДВ та сформувати проводку.

 

 

nakladnazpdv

 

Натискаємо "Розрахувати проводки" та “Зберегти ”.

На "Головній" вкладці натискаємо “Зберегти” та ”Провести”, накладна зберігається та проводиться в обліку.

 

Можна скопіювати попередній запис якщо в накладній є схожі позиції або для того щоб прискорити свою роботу. Для цього спочатку додайте один запис, потім натисніть "Дублювати".

Після цього буде додано запис, який за потреби можна відредагувати.

 

Введену накладну можна експортувати до порталу "Є - Data". 

nakladnaEdata

 

 

 

 

Основні засоби, НА, ІНМА які пройшли операцію отримання  тепер  можна ввести в експлуатацію. Для цього переходимо в підрозділ "Введення в експлуатацію" https://fit.com.ua/help/oblik/vvedennya-v-ekspluatatsiyu.