Що ви шукаєте?

Введення накладної.

На вкладці ГОЛОВНА обираємо контрагента та договір по якому виписана накладна, обираємо МВО та місце зберігання. Переходимо на вкладку “Перелік об'єктів” і додаємо наш об’єкт обліку. Спочатку створюємо договір на придбання активу (ОЗ, ІНМА, запасу чи МШП) та обов'язково необхідно додати Об'єкт обліку (https://fit.com.ua/help/oblik/stvorennya-inventarnoyi-kartki), потім заповнюємо накладну.

Приклад заповнення накладної.

 

nakladna OZ

 

nakladna mshp

 

Натискаємо "розрахувати проводки", “зберегти ” та ” провести”, накладна зберігається.

 

Можна скопіювати попередній запис якщо в накладній є схожі позиції або для того щоб прискорити свою роботу. Для цього спочатку додайте один запис, потім натисніть "Дублювати".

Після цього буде додано запис, який за потреби можна відредагувати.

 

 

 

Основні засоби, НА, ІНМА які пройшли операцію отримання  тепер  можна ввести в експлуатацію. Для цього переходимо в підрозділ "Введення в експлуатацію".

В цьому підрозділі на головній вкладці необхідно обрати об'єкт обліку та партію, яку необхідно ввести в експлуатацію, також визначити місце експлуатації та МВО.

На вкладці перелік об'єктів можна додати об'єкти, що підлягають введенню в експлуатацію самостійно або сформувати їх автоматично.