Що ви шукаєте?

Графік роботи

 

Підрозділ "Графік роботи" знаходиться в підрозділі "Робочий час та розрахункові періоди" розділу "Заробітна плата". 

Необхідно кожний місяць формувати графіки робіт установи в розрізі типів графіків https://fit.com.ua/help/zarobitna-plata/robochiy-chas-ta-rozrahunkovi-periodi/tipi-grafikiv-robit-grafik-roboti.  

 

Перейдіть до підрозділу та натисніть "Додати".

Заповніть всі обов'язкові поля для формування графіку та натисніть "Заповнити автоматично", тоді графік буде відповідати плановим показникам місяця, затверджених нормами тривалості робочого часу на відповідний рік.

 

В полі "Норма годин"  можна виставити норму годин вашої установи, якщо, наприклад, норма 8 годин 15 хвилин.

 

 grafik pochatok

 

Далі сформований графік роботи необхідно зберегти, натисніть "Зберегти" та "Вийти".

 grafik zberegti

 

 

 

Проте, якщо в роботі вашої установи є особливості обліку робочого часу, то можна внести зміни в кожну дату місяця. Для цього виділіть необхідний день місяця та натисніть "Змінити". У відповідних полях проставте кількість часу або видаліть автоматично сформований час.

grafik zmina godin

 

Можна скористатися інтелектуальним вводом даних і вводити показники часу відразу у ячейки. 

 grafik intektualnii vvod

 

 

Якщо є нічні та вечірні години в даному місяці, то можна проставити їх у графіку.

Тоді ці години будуть відображені в табелі обліку робочого часу та будуть враховані при розрахунку відповідних надбавок. Для цього виділіть необхідний день місяця та натисніть "Змінити". У відповідних полях проставьте кількість часу роботи в вечірні чи нічні години. Або скористуйтесь інтелектуальним вводом.

 

Не потрібно формувати графік роботи на кожного окремого співробітника чи на кожний підрозділ! Графіки формуються в розрізі типів графіків! Якщо у вас всі працюють за одим типом графіку,то графік буде один на місяць.

У тих установ, де декілька типів графіків буде відповідна кількість графіків. Кожен графік потрібно відкорегувати відповідно до планових показників даних співробітників.