Ми команда бухгалтерів, юристів, програмістів, аналітиків та маркетологів. У нас за плечима щонайменше 10 років досвіду у бухгалтерській сфері.

Нас цінують за вміння аналізувати та розбиратися у деталях.
Саме ці риси допомогли нам втілити у життя такі проєкти як:
Хто ці люди?

Команда

person-1

Євген Токарев

Ідейний засновник проєкту. 10 років працював головним бухгалтером у Державному казначействі

person-2

Олександр Бовдур

Технічний директор FIT-бюджет. Має 10 років досвіду у розробці онлайн-сервісів

person-3

Юрій Караченко

Засновник проєкту з 20-річним досвідом управління бухгалтерськими медіа. Зокрема, журналами «Бюджетна бухгалтерія», «Податки & бухоблік» та сайтами buhgalter.com.ua, buhgalter911.com.ua

Крізь призму часу

Наш шлях

2017 рік

Зародження ідеї, старт роботи та створення команди розробників і аналітиків. Випуск MVP продукта на безкоштовній основі.

2018 рік

Початок комерційної експлуатації Fit-бюджет. Удосконалення та розширення функціоналу, поява модуля Бухоблік.

2019 рік

Розробка модуля Зарплата.

2020 рік

Оновлення та старт комерційної роботи модуля Зарплата.

2021 рік

Запровадження моделі Freemium та початок розробки модуля Звітність.

2022 рік

Розширення функціоналу для більшої кількості споживачів та галузевих напрямків.

Як з’явився FIT-Бюджет?

Історія

Ми часто обговорювали, що непогано було б створити своє програмне забезпечення для бухгалтерів. У нас для цього було все: експерти в галузі бухобліку, розробники та потенційні клієнти – 2 млн читачів. Це було б логічно, але ми не наважувалися через сильну конкуренцію.

Усе змінилося у травні 2017 року, коли президент підписав наказ про заборону використовувати «1С». Ми зрозуміли – настав час «Фактору» випускати свої продукти, створювати стартап усередині компанії.

history-header-bg
history-person-1

Сергій Ануфрієв

директор з маркетингу

Я прийшов у Factor.Media, тоді ще видавництво «Фактор», 2013-го. Ми одразу домовилися з власником, що головним моїм завданням буде цифрова трансформація видавництва. Компанія мала кілька сайтів, які мало хто читав. Насамперед я домовився про купівлю великих порталів, а потім став вибудовувати роботу колцентру та продажів.

Насамперед ми провели дослідження серед читачів сайту buhgalter.com.ua – запитали, хто чим користується після заборони «1С». В опитуванні взяли участь майже 3 тис. бухгалтерів бюджетних організацій. Виявилося, що приблизно 60% бюджетників вели бухоблік в Excel, як правило, без ліцензії.

Ми вирішили, що потрібно робити сучасне ПЗ тільки для бюджетних організацій: вони мали чітко виконувати указ президента, а на ринку для них не було зручного українського сервісу. Наше ПЗ дозволяє вести бухоблік, нараховувати зарплату, складати звіти і працювати з держказначейством на одній платформі. Аналогів цього підходу в Україні немає. Сервіс вирішили назвати «Fit-бюджет», де fit – це «Фактор»+ІТ.

history-person-2

Євген Токарєв

бізнес-аналітик

До Factor.Media я працював головбухом у казначействі. Бачив, яких помилок припускалися бухгалтери в Excel. Припустимо, бухгалтер видав 100 грн співробітнику на відрядження, а його колега здав звіт на таку суму. В Excel усе буде красиво: видали сотню і відзвітували також за сотню. Але бухгалтер може не помітити, що ці дві операції стосуються різних сутностей, а перевірка потім покарає за помилку. Такі нюанси можуть враховувати лише спеціальні програми.

Ми врахували бухгалтерські
«болі»

benefits-icon-1

неможливість працювати віддалено

benefits-icon-2

страх втратити дані

benefits-icon-3

незручне встановлення оновлень

benefits-icon-4

неможливість швидко отримати консультацію

Вирішили робити не програмне забезпечення, а SaaS – для роботи необхідно тільки відкрити браузер і зареєструватися. Вся інформація зберігається в захищеному дата-центрі, де розміщують дані ProZorro, «Дія», eHealth. Там проводять постійне резервне копіювання даних. Функціонал сервісу автоматично оновлюється.

Так і з'явився FIT-бюджет. Програма, яка автоматизує роботу бухгалтера та полегшує рутинні справи.

benefits-bg