Ідейний засновник проєкту. 10 років працював головним бухгалтером у Державному казначействі
Технічний директор FIT-бюджет. Має 10 років досвіду у розробці онлайн-сервісів
Засновник проєкту з 20-річним досвідом управління бухгалтерськими медіа. Зокрема, журналами «Бюджетна бухгалтерія», «Податки & бухоблік» та сайтами buhgalter.com.ua, buhgalter911.com.ua
Ми часто обговорювали, що непогано було б створити своє програмне забезпечення для бухгалтерів. У нас для цього було все: експерти в галузі бухобліку, розробники та потенційні клієнти – 2 млн читачів. Це було б логічно, але ми не наважувалися через сильну конкуренцію.
Усе змінилося у травні 2017 року, коли президент підписав наказ про заборону використовувати «1С». Ми зрозуміли – настав час «Фактору» випускати свої продукти, створювати стартап усередині компанії.
Я прийшов у Factor.Media, тоді ще видавництво «Фактор», 2013-го. Ми одразу домовилися з власником, що головним моїм завданням буде цифрова трансформація видавництва. Компанія мала кілька сайтів, які мало хто читав. Насамперед я домовився про купівлю великих порталів, а потім став вибудовувати роботу колцентру та продажів.
Насамперед ми провели дослідження серед читачів сайту buhgalter.com.ua – запитали, хто чим користується після заборони «1С». В опитуванні взяли участь майже 3 тис. бухгалтерів бюджетних організацій. Виявилося, що приблизно 60% бюджетників вели бухоблік в Excel, як правило, без ліцензії.
Ми вирішили, що потрібно робити сучасне ПЗ тільки для бюджетних організацій: вони мали чітко виконувати указ президента, а на ринку для них не було зручного українського сервісу. Наше ПЗ дозволяє вести бухоблік, нараховувати зарплату, складати звіти і працювати з держказначейством на одній платформі. Аналогів цього підходу в Україні немає. Сервіс вирішили назвати «Fit-бюджет», де fit – це «Фактор»+ІТ.
До Factor.Media я працював головбухом у казначействі. Бачив, яких помилок припускалися бухгалтери в Excel. Припустимо, бухгалтер видав 100 грн співробітнику на відрядження, а його колега здав звіт на таку суму. В Excel усе буде красиво: видали сотню і відзвітували також за сотню. Але бухгалтер може не помітити, що ці дві операції стосуються різних сутностей, а перевірка потім покарає за помилку. Такі нюанси можуть враховувати лише спеціальні програми.
неможливість працювати віддалено
страх втратити дані
незручне встановлення оновлень
неможливість швидко отримати консультацію
Вирішили робити не програмне забезпечення, а SaaS – для роботи необхідно тільки відкрити браузер і зареєструватися. Вся інформація зберігається в захищеному дата-центрі, де розміщують дані ProZorro, «Дія», eHealth. Там проводять постійне резервне копіювання даних. Функціонал сервісу автоматично оновлюється.