Регламент

служби підтримки користувачів “FIT-Бюджет”

 

  1. Загальні положення

    1. Мета Служби підтримки користувачів (надалі Служба) - надати допомогу консультативного характеру у питаннях роботи із платформою FIT-Бюджет.

    2. Підтримка здійснюється виключно в питаннях і в порядку, передбачених даним Регламентом.

  2. Порядок подачі звернень та надання допомоги

    1. Допомога надається тільки по питанням, пов'язаним із користуванням платформою FIT-Бюджет.

    2. Служба працює за наступним графіком: 09:00 - 18:00 (понеділок - четвер), 09:00 - 16:45 (п'ятниця), 13:00 - 13:45 (перерва), крім вихідних та державних свят.

    3. Звернення у Службу обробляються у порядку їх надходжень. Поза чергою можуть оброблятись звернення, які мають критичний характер, який визначається працівниками Служби.

    4. Час реакції на звернення користувача залежить від загальної завантаженості операторів Служби і не передбачає миттєвого надання відповіді.

    5. В залежності від навантаження на Службу, тривалість діалогу між оператором та користувачем може бути обмежена 30 хвилинами (не враховуючи час очікування). Після завершення діалогу, Користувач має право протягом дня звертатися повторно.

    6. Звернення користувачів приймаються через онлайн-помічник, на e-mail support@fit.com.ua, за якими в окремих випадках оператор може бути ініціювати телефонний дзвінок. За узгодженням з користувачем, оператори Служби, можуть в окремих випадках підключатись із застосуванням Програмного Забезпечення (далі -ПЗ) віддаленого доступу (TeamViewer, AnyDesk) до персонального компьютера користувача для вирішення нагальних питань.

    7. В разі неможливості вирішення питання щодо роботи існуючого функціоналу платформи FIT-Бюджет, Служба передає питання до відділу розробки з подальшим випуском оновлення програмного забезпечення та інформуванням користувача.

    8. Служба має право відмовити у наданні розгорнутої консультації у випадку, якщо вичерпна інформація по питанню міститься в документації до FIT-Бюджет за адресою https://fit.com.ua/help/.

    9. Служба технічної підтримки не може гарантувати час вирішення питання, тому що на це можуть впливати різні чинники, наприклад, своєчасність відповіді клієнта, необхідність підготовки і випуску оновлення програмного продукту і т.п.

    10. Побажання та пропозиції щодо роботи платформи FIT-Бюджет приймаються на email: support@fit.com.ua

  3. Перелік питань, по яким надається допомога

    1. Функціональні можливості платформи FIT-Бюджет, надання інформації для прийняття користувачем рішення щодо відповідності платформи потребі в автоматизації обліку.

    2. Реєстрація, авторизація, підключення нових користувачів, відновлення паролю.

    3. Порядок здійснення початкових налаштувань організації в платформі, інформація щодо введення в облік залишків.

    4. Рекомендації щодо виконання коригувань в обліку, методології виявлення помилок та самоконтролю.

    5. Питання щодо можливостей друку документів, їх експорту та інтеграції з іншими системами.

    6. Питання доступу Користувача до послуг платформи FIT-Бюджет за наявності сталого доступу до мережі Інтернет.

  4. Перелік питань, по яким не надається допомога

    1. Фінансові питання (оформлення підписки, укладання договору, оплата) - здійснюється Контакт-центром (за телефони 380668701010, 380977801010).

    2. Виконання дій щодо ведення бухгалтерського та іншого обліку установи Користувача, пошук та виправлення помилок обліку, які сталися з його вини.

    3. Консультації щодо роботи із іншим ПЗ, окрім FIT-Бюджет.

    4. Питання доступу до мережі Інтернет, функціонування комп'ютера та програмного забезпечення на стороні користувача.

    5. Не проводиться розробка модулів платформи FIT-Бюджет за замовленням.

    6. Не виконується кастомізація програмних компонентів за вимогою Користувача.