Регламент
служби підтримки користувачів “FIT-Бюджет”
-
Загальні положення
-
Мета Служби підтримки користувачів (надалі Служба) - надати допомогу консультативного характеру у питаннях роботи із платформою FIT-Бюджет.
-
Підтримка здійснюється виключно в питаннях і в порядку, передбачених даним Регламентом.
-
-
Порядок подачі звернень та надання допомоги
-
Допомога надається тільки по питанням, пов'язаним із користуванням платформою FIT-Бюджет.
-
Служба працює за наступним графіком: 09:00 - 18:00 (понеділок - четвер), 09:00 - 16:45 (п'ятниця), 13:00 - 13:45 (перерва), крім вихідних та державних свят.
-
Звернення у Службу обробляються у порядку їх надходжень. Поза чергою можуть оброблятись звернення, які мають критичний характер, який визначається працівниками Служби.
-
Час реакції на звернення користувача залежить від загальної завантаженості операторів Служби і не передбачає миттєвого надання відповіді.
-
В залежності від навантаження на Службу, тривалість діалогу між оператором та користувачем може бути обмежена 30 хвилинами (не враховуючи час очікування). Після завершення діалогу, Користувач має право протягом дня звертатися повторно.
-
Звернення користувачів приймаються через онлайн-помічник, на e-mail [email protected], за якими в окремих випадках оператор може бути ініціювати телефонний дзвінок. За узгодженням з користувачем, оператори Служби, можуть в окремих випадках підключатись із застосуванням Програмного Забезпечення (далі -ПЗ) віддаленого доступу (TeamViewer, AnyDesk) до персонального компьютера користувача для вирішення нагальних питань.
-
В разі неможливості вирішення питання щодо роботи існуючого функціоналу платформи FIT-Бюджет, Служба передає питання до відділу розробки з подальшим випуском оновлення програмного забезпечення та інформуванням користувача.
-
Служба має право відмовити у наданні розгорнутої консультації у випадку, якщо вичерпна інформація по питанню міститься в документації до FIT-Бюджет за адресою https://fit.com.ua/help/.
-
Служба технічної підтримки не може гарантувати час вирішення питання, тому що на це можуть впливати різні чинники, наприклад, своєчасність відповіді клієнта, необхідність підготовки і випуску оновлення програмного продукту і т.п.
-
Побажання та пропозиції щодо роботи платформи FIT-Бюджет приймаються на email: [email protected]
-
-
Перелік питань, по яким надається допомога
-
Функціональні можливості платформи FIT-Бюджет, надання інформації для прийняття користувачем рішення щодо відповідності платформи потребі в автоматизації обліку.
-
Реєстрація, авторизація, підключення нових користувачів, відновлення паролю.
-
Порядок здійснення початкових налаштувань організації в платформі, інформація щодо введення в облік залишків.
-
Рекомендації щодо виконання коригувань в обліку, методології виявлення помилок та самоконтролю.
-
Питання щодо можливостей друку документів, їх експорту та інтеграції з іншими системами.
-
Питання доступу Користувача до послуг платформи FIT-Бюджет за наявності сталого доступу до мережі Інтернет.
-
-
Перелік питань, по яким не надається допомога
-
Фінансові питання (оформлення підписки, укладання договору, оплата) - здійснюється Контакт-центром (за телефони 380668701010, 380977801010).
-
Виконання дій щодо ведення бухгалтерського та іншого обліку установи Користувача, пошук та виправлення помилок обліку, які сталися з його вини.
-
Консультації щодо роботи із іншим ПЗ, окрім FIT-Бюджет.
-
Питання доступу до мережі Інтернет, функціонування комп'ютера та програмного забезпечення на стороні користувача.
-
Не проводиться розробка модулів платформи FIT-Бюджет за замовленням.
-
Не виконується кастомізація програмних компонентів за вимогою Користувача.
-