Введення накладної
Для проведення в обліку придбання матеріальних цінностей перейдіть до підрозділу "Отримання ОЗ, ІНМА, НА, МШП, Запасів (введення Накладних)" розділу "Облік" та натисніть "Додати".
Номер документа, дата документа та дата операції сформуються автоматично, за потреби їх можна виправити.
Зверніть увагу! Спочатку створюємо договір на придбання активу (ОЗ, ІНМА, запасу чи МШП) та обов'язково необхідно додати об'єкт обліку.
На вкладці "Головна" обираємо контрагента та договір по якому отримана накладна, обираємо МВО та місце зберігання.
Переходимо на вкладку “Перелік об'єктів” і додаємо наш об’єкт обліку.
Приклад заповнення накладної.
Для того щоб перевірити аналітики до сформованої проводки натисніть "Розгорнути аналітики".
Якщо ваша установа є платником ПДВ, то можна при введенні накладної виділити суму ПДВ та сформувати проводку.
Натискаємо "Розрахувати проводки" та “Зберегти ”.
На "Головній" вкладці натискаємо “Зберегти” та ”Провести”, накладна зберігається та проводиться в обліку.
Можна скопіювати попередній запис якщо в накладній є схожі позиції або для того щоб прискорити свою роботу. Для цього спочатку додайте один запис, потім натисніть "Дублювати".
Після цього буде додано запис, який за потреби можна відредагувати. Обов'язково потрібно розрахувати проводки та зберегти цей запис.
Введену накладну можна експортувати до порталу "Є - Data".
Основні засоби, НА, ІНМА які пройшли операцію отримання тепер можна ввести в експлуатацію. Для цього переходимо в підрозділ "Введення в експлуатацію" https://fit.com.ua/help/oblik/oblik-oz-inma-na/vvedennya-v-ekspluatatsiyu.