Що ви шукаєте?

Як отримати допомогу при роботі з платформою FIT - Бюджет?

 

Якщо у Вас виникають питання при роботі з платформою можна звернутися по допомогу за наступними каналами зв'язку:

     1. через онлайн-помічник, який Ви можете бачити в правому нижньому куті платформи - з 9 :00 до 18 : 00 години (з понеділка по четвер), з 9 :00 до 16 : 45 години (п'ятниця). При першому використанні онлайн-помічника необхідно заповнити обов'язкові поля (ім'я, емейл, номер телефону);

tekh podderzhka

 

       2. написати нам на на пошту support@fit.com.ua - цілодобово. До розгляду приймаються листи з емейлів користувачів, які зареєстровані в платформі.

      Також можна користуватися інформацією розділу "Допомога" https://fit.com.ua/help/

Якщо Ви не можете знайти розділ в якому міститься необхідна Вам інформація стосовно функціоналу платформи, то скористуйтесь пошуком. Достатьно внести ключове слово та натиснути пошук. Буде надана вся інформація за Вашим запитом!

 

poshuk

 

     Якщо у Вас відсутнє вікно технічної підтримки, то можливо її блокує Ваш браузер! Необхідно розблокувати самостійно або написати нам на на пошту support@fit.com.ua і ми з Вами зв'яжемся та допоможемо!