Як отримати допомогу при роботі з платформою FIT - Бюджет
Якщо у вас виникають питання при роботі з платформою можна звернутися по допомогу за наступними каналами зв'язку:
1. через онлайн-помічник, який ви можете бачити в правому нижньому куті платформи - з 9 :00 до 18 : 00 години (з понеділка по четвер), з 9 :00 до 16 : 45 години (п'ятниця). При першому використанні онлайн-помічника необхідно заповнити обов'язкові поля (ім'я, емейл, номер телефону);
2. написати нам на на пошту [email protected] - цілодобово. До розгляду приймаються листи з емейлів користувачів, які зареєстровані в платформі.
Також можна користуватися інформацією розділу "Допомога" https://fit.com.ua/help/
В кожному розділі та господарській операції чи звіті є посилання на розділ "Допомога".
На Головній вкладці також є допомога по роботі з програмою.
Якщо ви не можете знайти розділ в якому міститься необхідна вам інформація стосовно функціоналу платформи, то скористуйтесь пошуком. Достатьно внести ключове слово та натиснути пошук. Буде надана вся інформація за вашим запитом!
Якщо у вас відсутнє вікно технічної підтримки, то можливо її блокує ваш браузер! Необхідно розблокувати самостійно або написати нам на на пошту [email protected] і ми з вами зв'яжемся та допоможемо!