Як розпочати ведення бухгалтерського обліку в платформі FIT - Бюджет посеред бюджетного року
Пропонуємо до вашої уваги інструкцію з ведення бухгалтерського обліку в платформі FIT - Бюджет у випадку якщо ви стали користувачем платформи не з початку бюджетного року.
Після успішної реєстрації в платформі необхідно заповнити первинні налаштування організації та довідники. Для цього використовуйте розділи Довідники та Налаштування.
Далі необхідно внести по всім джерелам фінансування та кодам коштів кошториси з урахуванням всіх змін.
Договори, по яким на початок року були зареєстровані юридичні зобов'язання, в платформу необхідно внести з урахуванням залишків юридичних зобов'язань .
Сформувати фінансові зобов'язання, по яким є заборгованість.
Залишки по рахунках в Головній книзі частково сформуються автоматично, наприклад, при введенні в облік залишків ОЗ, ІНМА, запасів та МШП. Залишки по інших субрахунках, які носять індивідуальний характер для кожної установи, необхідно сформувати за допомогою ручних проводок.
Через внесення операцій вручну можна додати залишки на реєстраційних рахунках (для формування головної книги з дати початку ведення обліку цього достатньо), якщо є бажання бачити картку обліку касових видатків, то необхідно буде внести обороти (можна всі обороти до дати початку ведення обліку) по кожному КЕКВ та джерелу фінансування (для формування головної книги починаючи з дати початку ведення обліку обороти можна не вносити).
Для того щоб сформувати залишки на звітну дату по основних засобах, необоротних активам, запасам та МШП необхідно створити об'єкти обліку. Це можна зробити за домогою завантаження із файлу або додати вручну.
Далі всі об'єкти відповідних активів необхідно ввести в облік.
У разі виникнення запитань звертайтесь по допомогу до онлайн - помічника, або скористуйтесь матеріалами з розділу Допомога.