Нарахування ЄСВ
Після того, як розрахували заробітну плату по всім підрозділам, переходимо до операції з нарахування ЄСВ. Дана операція дає можливість автоматично розрахувати та провести в обліку ЄСВ одразу по всім співробітникам установи.
Натискаємо “Додати”. Номер документа, дата документа та дата операції формуються автоматично, за потреби їх можна виправити.
У вкладці “Головна” обираємо період за який буде проводитися розрахунок ЄСВ, за потреби можна заповнити поле “Примітка”.
Наступний крок - заповнення вкладки “Нарахування ЄСВ”. Натисніть “Розрахувати ЄСВ” - програма автоматично розрахує ЄСВ і заповнить таблицю зі співробітниками.
За потреби можна видаляти та додавати рядки в ручну, очищати та заново розрахувати, а також можна розраховувати ЄСВ по одній фізичній особі.
Для зручності перевірки даних можна встановлювати фільтр по підрозділу, джерелу фінансування, коду коштів тощо, розгортати таблицю зі співробітниками на весь екран. Копіювати в буфер обміну таблицю зі співробітниками та розрахованим ЄСВ.
Після того, як розрахували та перевірили дані у вкладці “Нарахування ЄСВ”, зберігаємо та переходимо на наступну вкладку “Відображення в обліку”. Ця вкладка дає можливість розрахований ЄСВ провести в обліку.
Натисніть “Сформувати автоматично” - програма згрупує дані відповідно по джерелах фінансування і кодам коштів та сформує бухгалтерські проведення.
За потреби можна редагувати джерело фінансування, код коштів тощо, для цього виділіть рядок та натисніть “Змінити”. Також можна додавати та видаляти рядки, щоб скопіювати рядок натисніть “Дублювати”. Дані цієї вкладки можна копіювати в буфер обміну.
У вкладці “Проводки” можна перевірити сформовані бухгалтерські проведення.
Далі натисніть “Зберегти” для збереження внесених даних, потім натисніть “Провести”. Бухгалтерські проведення відобразяться в Меморіальному ордері № 5 та Головній книзі.
За потреби, дану операцію можна редагувати, для цього необхідно зняти її з проведення, внести зміни, або очистити та розрахувати ЄСВ заново, після цього обов’язково сформувати заново вкладку “Відображення в обліку”, щоб в обліку відобразилися внесені зміни, потім знову зберегти та провести операцію.
Для заповнення у друкованій формі даних підписантів попередньо у довіднику “Підписи” додайте відповідальних осіб - “Головний бухгалтер”, “Виконавець”.
Для того, щоб роздрукувати або зберегти друковану форму виділіть потрібну операцію та натисніть “Друк”.