Заміни
Для нарахування суми виплати за заміну тимчасово відсутнього працівника перейдіть в операцію "Заміни" у підрозділі "Зарплатні операції" у модулі “Заробітна плата”.
Натисніть "Додати". Номер документа, дата документа та дата операції формуються автоматично, за потреби їх можна виправити.
На вкладці "Головна" заповніть всі поля. Після заповнення всіх полів на головній вкладці переходимо до вкладки "Заміни" та додаємо особові рахунки співробітників, по яким потрібно нарахувати суми виплати за заміну. Натисніть "Додати", заповніть всі поля, крім поля “Сума за заміну” (це поле розраховується автоматично) та натисніть "Зберегти". Зверніть увагу, що “Розрахувати” натискати не потрібно, бо функція “Розрахувати оплату за годину” на даний момент недоступна (знаходиться у розробці).
Після того, як внесли всі дані, зберігаємо та проводимо операцію.
Для заповнення в друкованій формі даних підписантів попередньо в довіднику "Підписи" додайте відповідальних осіб - "Виконавець (Заміни)", "Головний бухгалтер".
Для того, щоб роздрукувати або зберегти друковану форму виділіть необхідну операцію та натисніть "Друк”.