Маєте питання? Дзвоніть: (066) 870-10-10
Що ви шукаєте?
171

Інвентаризація активів та зобов'язань

 

Зміст інвентаризації полягає у фактичному визначенні стану господарських засобів та джерел їх утворення в натуральних і грошових вимірниках та відхилень від стану відображеного документально.

 

Перед тим як розпочати формування інвентаризаційних описів та актів про результати інвентаризації необхідно в підрозділі "Довідники" додати інвентаризаційну комісію.

Для перевірки даних можна використовувати обігові відомості https://fit.com.ua/help/zviti/obigovo-saldova-vidomist.

 

Далі необхідно обов'язково заповнити дані в підрозділі "Налаштування інвентаризації " в розділі "Звіти".

Без заповнення цього підрозділу інвентаризаційні форми не сформуються!

 

Співробітника, який вніс дані та перевірив заповнюють в довіднику "Підписи".

В цьому довіднику оберіть, наприклад, відповідальну особу "Інвентаризаційний опис запасів.Інформацію вніс" та заповніть поля "Співробітник", "Посада".

 

Після всіх налаштувань можна формувати всі доступні на сьогодні форми:

При заповненні даних для формування інвентиразаційного опису є обов'язкові поля, які необхідно заповнити. А також є необов'язкові поля, які можна не заповнювати, проте щоб їх потім не заповнювати вручну краще заповнити відразу.

Якщо поставити "Галочку" в полі "Заповнити фактичну наявність за даними бухобліку", то автоматично заповняться дані в колонках "Фактична наявність"  (кількість та вартість).

 

Сформовані форми можна роздрукувати або зберегти.

Для зручної роботи з формами можна зробити наступні дії:

  1. скопіювати звіт в буфер обміну;
  2. закріпити області звіту;
  3. сховати область із критеріями формування  звіту;
  4. розгорнути звіт на весь екран.

 

zvit zruchno2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота із платформою FIT-Бюджет на ноутбуці

Досі не з нами?

Долучайтесь до користувачів
FIT-Бюджет прямо зараз

Отримати доступ