Інвентаризація активів та зобов'язань
Зміст інвентаризації полягає у фактичному визначенні стану господарських засобів та джерел їх утворення в натуральних і грошових вимірниках та відхилень від стану відображеного документально.
Перед тим як розпочати формування інвентаризаційних описів та актів про результати інвентаризації необхідно в підрозділі "Довідники" додати інвентаризаційну комісію.
Для перевірки даних можна використовувати обігові відомості https://fit.com.ua/help/zviti/obigovo-saldova-vidomist.
Далі необхідно обов'язково заповнити дані в підрозділі "Налаштування інвентаризації " в розділі "Звіти".
Без заповнення цього підрозділу інвентаризаційні форми не сформуються!
Співробітника, який вніс дані та перевірив заповнюють в довіднику "Підписи".
В цьому довіднику оберіть, наприклад, відповідальну особу "Інвентаризаційний опис запасів.Інформацію вніс" та заповніть поля "Співробітник", "Посада".
Після всіх налаштувань можна формувати всі доступні на сьогодні форми:
- Інвентаризаційний опис необоротних активів
- Інвентаризаційний опис запасів
- Звіряльна відомість результатів інвентаризації необоротних активів
- Звіряльна відомість результатів інвентаризації запасів
- Акт про результати інвентаризації грошових коштів
- Акт про результати інвентаризації наявних коштів
- Акт інвентаризації наявності грошових документів, бланків документів суворої звітності
- Протокол інвентаризаційної комісії
При заповненні даних для формування інвентиразаційного опису є обов'язкові поля, які необхідно заповнити. А також є необов'язкові поля, які можна не заповнювати, проте щоб їх потім не заповнювати вручну краще заповнити відразу.
Якщо поставити "Галочку" в полі "Заповнити фактичну наявність за даними бухобліку", то автоматично заповняться дані в колонках "Фактична наявність" (кількість та вартість).
Сформовані форми можна роздрукувати або зберегти.
- для друку звіту із програми натисніть "Друк";
- для експорту в файл натисніть "Експорт" та оберіть зручний для вас вид експорту.
Для зручної роботи з формами можна зробити наступні дії:
- скопіювати звіт в буфер обміну;
- закріпити області звіту;
- сховати область із критеріями формування звіту;
- розгорнути звіт на весь екран.