Об'єднана звітність ПДФО та ЄСВ. Порядок заповнення
Для того, щоб створити звіт перейдіть до розділу "Звітність" та натисніть "Створити звіт".
Спочатку необхідно вказати тип звіту й заповнити шапку та підписи в Головній таблиці (ці дані попередньо повинні бути внесені в налаштування "Коди" та довідник "Підписи").
Після цього натисніть "Зберегти" та заповніть автоматично загальну частину та таблицю зі співробітниками в інших таблицях. За потреби дані можна відредагувати (подвійним натисканням миші у відповідне поле).
Далі натисніть "Зберегти" та "Перевірити" звіт. У разі помилок скористуйтеся допомогою для їх виправлення.
Зверніть увагу! Перевіряти потрібно кожен додаток окремо.
В додатках, що не подаються поставте позначку в полі "Не подається".
Після заповнення та перевірки всіх додатків потрібно "Перерахувати дані із додатків" в Головній таблиці. Далі також "Зберегти" та "Перевірити" її на помилки.
У разі відсутності помилок сформуйте XML файл кожного додатку (по кожному місяцю звітного періоду) для відправки до контролюючих органів.
Зверніть увагу! Після кожного збереження звіту присвоюється новий номер пакету документів, тому експорт головної частини та додатків у вигляді XML-файлів треба робити в чіткій послідовності: збереження звіту -> експорт в XML всіх таблиць. Зберігання звіту при незавершеному експорті призвиде до порушення цілісності даних в експортованому пакеті документів.
За потреби звіт можна роздрукувати або експортувати у потрібному форматі. Для цього натисніть "Друк/Експорт".
Для запобігання помилок із звітом, слід дотримуватись послідовності при роботі із ним:
-
Створити звіт
-
Автоматично та вручну заповнити додатки 1...6, зберегти зміни
-
Виконати автоматичну перевірку додатків 1...6, виправити помилки, зберегти зміни
-
Автоматично та вручну ввести дані у головну частину звіту, перерахувати дані із додатків, зберегти зміни
-
У головній частині звіту виконати автоматичну перевірку, виправити помилки, зберегти зміни
-
Експорт в XML